Ψυχολογική Προετοιμασία Αθλητών: Πόσο απαραίτητη είναι;

1) Η προπόνηση από μόνη της δεν είναι αρκετή για μία σταθερά επιτυχημένη πορεία. Η ψυχολογική προετοιμασία συμπληρώνει και κάνει πιο αποτελεσματική τη σωματική εξάσκηση.

2) Οι αθλητές δεν έχουν γεννηθεί με όλες εκείνες τις απαραίτητες δεξιότητες που θα χρειαστούν εντός των αγωνιστικών χώρων (π.χ. συγκέντρωση, αυτοπεποίθηση). Τα πάντα είναι θέμα εξάσκησης.

3) Οι σκέψεις επηρεάζουν τη συμπεριφορά μας. Η σταθερότητα στις σκέψεις θα οδηγήσει στην σταθερότητα της συμπεριφοράς. Η ερμηνεία και ο έλεγχος της σκέψης βοηθά τον αθλητή να ελέγξει τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά του στον αγώνα.

4) Όπως δουλεύουμε σε λάθη που αφορούν την τεχνική, οφείλουμε να δουλεύουμε σε λάθη που αφορούν την ψυχολογία μας.

5) Οι αθλητές  παρουσιάζουν διακυμάνσεις στην απόδοσή τους. Η διάθεση μπορεί να αλλάξει σε δευτερόλεπτα, η παρακίνησή μπορεί να ανεβαίνει και να πέφτει από μέρα σε μέρα. Με τον έλεγχο του μυαλού μέσω της ψυχολογικής προετοιμασίας, το κενό ανάμεσα στην καλύτερη και τη χειρότερη απόδοση μπορεί να μικρύνει και απόδοσή σου να αποκτήσει μεγαλύτερη συνέπεια.

Επιστροφη